سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :12
کل بازدید :136784
تعداد کل یاداشته ها : 357
103/2/9
1:39 ص

 

بسیاری از کسبه و تجاری که در زمینه های اقتصادی فعالیت دارند مطمئنا همواره چه در محیط کاری و چه در منزل اموال و مدارکی دارند که نیاز است تا به صورت شبانه روزی از آنها محافظت شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود. به طور معمول کسبه پول نقد، طلا، اسناد، دسته چک ها و دیگر مدارک خود را یا در محل کار و یا منزل خود نگهداری می کنند از این رو لازم است تا آنها را در گاوصندوق های ایمن قرار دهند  .گاوصندوق خانگی  یکی از آن دست گاوصندوق هایی هستند که متناسب با قرار گیری در محیط خانه طراحی و ساخته می شوند و می توان از آنها در پذیرایی ، اتاق خواب و حتی به صورت مخفیانه در درون دیوار ها نیز استفاده نمود.

انواع گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از مدل های مختلف گاوصندوق می باشد که از آن برای محافظت بیشتر اموال و دارایی های با ارزش در برابر سرقت استفاده می شود. گاوصندوق هایی که امروزه تولید می شوند در دو نوع دیجیتالی و دستی خواهند بود که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود خواهند بود. در نوع دستی گاوصندوق خانگی رمز گذاری بر روی آن به وسیله قفل های رمز نگاری شده دایره ای می باشد که معمولا از یک الی سه واحد رمز نگاری تشکیل شده است و برای باز کردن گاو صندوق لازم است تا هر سه رمز نگار به درستی تعیین شده باشند و در ادامه قفل نهایی را به کمک کلید گاو صندوق باز کرده و محتویات داخل آن را افزایش یا کاهش داد. نوع دیجیتالی گاو صندوق خانگی نسل پیشرفته گاو صندوق نامیده می شود. این مدل از گاوصندوق نیازی به کلید نداشته و به کمک رمز های عددی با استفاده از صفحه کلید الکترونیکی بازگشایی می شود. با توجه به امنیت بالاتری که این مدل از گاو صندوق دارد استفاده از گاو صندوق دیجیتالی به عنوان گاو صندوق خانگی رواج بیشتری داشته و در صورتی که شما نیز به دنبال گاو صندوق خانگی مناسبی برای مراقبت از ابزار ، وسایل و اموال خود هستید می توانید از این نوع گاو صندوق خریداری و استفاده نمایید.

 

خرید گاو صندوق خانگی از راه های گوناگون

برای خرید گاوصندوق خانگی راه های مختلفی وجود دارد، یکی از پر دردسر ترین و زمانبر ترین کارها برای خرید گاوصندوق خانگی خرید حضوری آن از فروشگاه های سطح شهر می باشد. در صورتی که قصد خرید گاو صندوق به صورت حضوری را داشته باشید می بایست وقت خود را صرف پیدا کردن فروشگاه هایی در این زمینه نموده و سپس حضوری به آنها مراجعه نموده و نسبت به تهیه گاوصندوق خانگیمورد نظر خود اقدام نمایید. راهی ساده تر برای این منظور آن است که شما به وب سایت های فروشگاهی ارائه دهنده انواع گاو صندوق مراجعه نموده و پس از مطالعه مشخصات و امکانات و ویژگی های هر یک از این گاوصندوق ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق مورد نظر خود اقدام نمایید تا در مدت زمان کوتاهی برای شما درب منزلتان ارسال و تحویلتان شود.

 

 


  
  

 


همه ما مطمئنا ابزار، وسایل، مدارک و همچنین اموال با ارزشی داریم که مایلیم به بهترین شکل ممکن از آنها مراقبت نماییم و آنها را از دزدیده شدن محافظت کنیم. این اموال و وسایل می توانند در محیط اداری و یا مسکونی شما قرار داشته باشند و هر روزی این امکان وجود دارد که مورد سرقت قرار گیرند به همین منظور شما می توانید با استفاده از یک یا چند   گاو صندوق  به خوبی نسبت به مراقبت از آنها اقدام نمایید. گاو صندوق به عنوان یک ابزار محافظتی در برابر سارقین به کار گرفته می شود. با توجه به اینکه هر گاو صندوق از چندین لایه آهنی و فولادی تشکیل شده است امکان نفوذ به غیر از روش های اصلی باز کردن با کلید و یا قرار دادن درست رمز آن وجود نخواهد داشت و همین امر می تواند امنیت اموال قرار داشته در آن را به خوبی تامین نماید.

گاوصندوق از چه موادی ساخته می شود؟

با توجه اینکه گاوصندوق محلی برای نگهداری اموال و دارایی های مهمی خواهد بود از این رو لازم است تا از سطح امنیت بالایی نیز برخوردار باشد به همین منظور شرکت های سازنده گاوصندوق در تلاش هستند تا با ساخت گاوصندوق های حرفه ای تر و ایمن تر رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم آورند. گاوصندوق های امروز ساخته می شوند از آهن، فولاد و آلیاژ های ترکیبی مقاوم در برابر جوش و برش ساخته می شوند تا حتی در صورتی که تمام گاو صندوق مورد سرقت قرار گرفت، سارقین با استفاده از دستگاه های جوش و برش نیز نتوانند در بدنه گاوصندوق برش ایجاد کنند.

در صورت فراموشی رمز گاوصندوق چه کنیم؟

گاهی این مشکل پیش خواهد آمد که به دلیل سخت قرار دادن رمز ورودی گاوصندوق رمز آنرا فراموش خواهیم کرد و یا کلید آنرا گم کرده باشید و با خود خواهید گفت با توجه به اینکه بدنه گاوصندوق از آلیاژ های مقاوم و ضد سرقت تشکیل شده است دیگر امکان بازگشایی آن را نخواهید داشت و به همین امر تمامی درب ها را بسته خواهید یافت. این در حالی است که شرکت های سازنده گاوصندوق برای چنین شرایطی نیز راه های چاره ای را قرار داده اند و شما می توانید با پشتیبانی این شرکت ها تماس گرفته و تقاضای بازگشایی گاو صندوق را داشته باشید. از طرف شرکت افراد خبره ای به محل شما اعزام خواهد شد که می توانند با ابزار و وسایل مخصوصی که همراه خود دارند نسبت به بازگشایی قفل گاوصندوق شما اقدام نمایند.

خرید گاوصندوق به صورت آنلاین

با توجه گسترش تکنولوژی وب سایت های بسیاری در حال حاضر اقدام به فروش گاوصندوق می نمایند که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق اقدام نمایید. گاوصندوق خریداری شده توسط شما توسط پیک مخصوص شرکت برای شما ارسال شده و می توانید به راحتی نسبت به انتقال به محیط مورد نظر خود اقدام نموده و برای افزایش امنیت آن طبق آموزش های داده شده نسبت به تغییر رمز پیشفرض قرار داده شده بر روی آن اقدام نمایید.