سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :58
کل بازدید :137015
تعداد کل یاداشته ها : 357
103/2/22
12:40 ع

نکته مهم در زمان راه اندازی وب سایت این است که اگر شما عملکرد ببشتری را از وب سایت خود انتطار دارید باید هزینه بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید. قدرت مدیریت ، زیبایی گرافیکی ، سرعت در بارگزاری صفحات امریست مهم ، از این رو حساسیت در گزینش شرکت طراحی سایت امریست اجتناب ناپذیر ،معیارهایی از جمله تجربه کاری شرکت در پروژه های مختلف،بهره گیری از جدیدترین تکنیک های طراحی سایت و استفاده از متخصصین فن در ضمینه طراحی وب سایت می تواند شما را در تحقق اهدافتان یاری کند.

طراح وب سایت با مد نظر گرفتن اهداف سایت و مخاطبین آن وبا بهره گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وبسایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در بکارگیری رنگها و طرحها ، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب‌گاه، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی سایت زیبا و متناسب با نیاز های مشتری هدف نهایی ماست.
تجربه های کاری ما در زمینه های ذکر شده شما را در پیشبرد اهدافتان یاری میکند.
طراحی سایت خبری
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت تبلیغاتی
طراحی سایت نیازمندی
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی تالار گفتگوی تخصصی
طراحی سایت پزشکی

 

مقالات طراحی سایت ما بصورت دسته بندی شده و مرتب و بر اساس اولویت یادگیری قرار گرفته اند.موضوعات آموزشی ما شامل موارد زیر میشود:


باکلیک بر روی هر گزینه میتوانید اطلاعات جامعی درباره این مطالب بدست آورید.



  
  

وب سایت پزشکی چیست؟
وب سایت هایی هستند که درآن میتوان به به معرفی پزشک و درخواست ویزیت وسایر امکانات دیگر پرداخت.در جامعه امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند وب سایت داشته باشد که با استفاده از آن بتواند به معرفی خود در بستر وب و افزایش متقاضیان خود بپردازد.البته قابل ذکر است که جهت رسیدن به هدف خود در زمینه سایت، طراحی سایت شما باید اصولی باشد.

وب سایت پزشکی

هدف از طراحی سایت پزشکی چیست؟
هدف از طراحی وب سایت پزشکی معرفی پزشک در بستر وب و به طور کل آشنایی با تخصص پزشک می باشد.در این نوع وب سایت ها  می توان سوالات خود را قرار داد تا به آنها جواب دهند همچنین امکان دریافت وقت قبلی در این وب سایت ها وجود دارد. طراحی سایت در زمینه پزشکی بسیار لازم و گامی برای اینترنتی ساختن چرخه ویزیت و ... میباشد.
مشتریان وب سایت های پزشکی چه کسانی هستند
افرادی که می خواهند از پزشک مورد نظر شناخت بیشتری داشته باشند می توانند به این وب سایت ها مراجعه کنند.پزشکان نیز با ایجاد این نوع وب سایت ها می توانند خود را در فضای مجازی معرفی نماییند.
امکانات طراحی سایت پزشکی
امکان مدیریت منو
امکان ایجاد فرم ارتباط با ما
امکان ایجاد نقشه برای سایت جهت دسترسی سریعتر به درخواست مورد نظر
امکان ارسال سوال در همچنین دریافت جواب سوال از طریق پیامک و یا ایمیل
امکان معرفی پزشک
امکان تعیین وقت قبلی به صورت آنلاین
امکان مشاوره به صورت رایگان و یا هزینه ای
امکان پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین
امکان ایجاد کلمات کلیدی برای هر صفحه
امکان نمایش تعداد افردی که از سایت بازدید کرده اند
امکان ارسال خبرنامه برای افراد از طریق ایمیل 

و...


  
  
<   <<   6